"Vi måste leta.."





Igår åkte vi till vattnet och lämnade en teckning som James hade ritat till Elias och Tevin. Jag försökte förklara att dom var borta men han är ju för liten för att förstå.
När vi närmade oss platsen så  sa han "Men mamma Elias är inte här!"
Jag försökte igen förklara att dom är borta och han säger "Vi måste leta efter dom!"
Jag Försökte förklara att dom är borta och inte kommer tillbaka och han frågar "Får jag aldrig mer leka med dom?"

James är lite ledsen nu när han pratar eller tänker på det och han vill gå tillbaka dit hela tiden.
Det känns fortfarande helt sjukt. Att lilla Elias och Tevin är mördade bara en bit ifrån där vi bor och att det troligen är deras egen mamma som har gjort det.
Vi kanske går tillbaka dit ikväll och tänder ett ljus.



Kommentarer

Postat av: Fia
2011-09-22 @ 20:18:06

Jag finner inga ord... Det är ofattbart hur någon kan ta steget att mörda sina barn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.