Flytten



1 dec kommer jag troligtvis flytta till en 3:a här i sigtuna. Jag längtar verkligen som fan. Jag har idag bestämt mig för att inte ta med mig något i från vår gamla lägenhet utan låta Leo behålla allt. Jag vill hellre köpa nytt och skapa nya minnen än att ta med gamla saker.
Det kommer bli dyrt och det kommer ta ett tag innan mitt hem blir fullständigt men jag har ju redan börjat köpa på mig saker. I helgen ska jag och mamma till IKEA och handla lite. Jag tror det blir mest små saker typ tallrikar och sådant.
Jag längtar så mycket att jag får ont i magen. Lägenheten är så jävla fin och de kommer blir så skönt att äntligen få något helt eget.
Jag har bestämt mig för att lämna bort hundarna på foder också. Det känns inte riktigt som att jag kommer ha orken att ta hand om ett eget hem, mig själv, barnen och hundarna. Folk tycker att jag är lat och egoistiskt men är det egentligen inte mer själviskt av mig att ha kvar dom även om jag vet att jag inte kommer orka.
Nu på fredag så kommer min pappa och hämtar Tino så han kommer stanna i familjen. Ronja vet jag inte än men har pratat med en tjej idag som verkade rätt vettig.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och då ska vi äta mat sen blir det nog sängen för mig. Imorgon ska jag tömma lägenheten på det pyttelilla som finns kvar av mig och så blir det operation också. En cysta i armhåln ska bort. Sen är jag klar med den där skiten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.