Kära Gud



Jag är inte den mest religiösa människa men snälla Gud, Gudrun vem du än är. Snälla ge mig ett BRA KUL jobb och en nice lägenhet.

Jag längtar så mycket efter att få en lägenhet och något att göra på dagarna så att jag blir galen. Och jo man har ju väldigt mycket att göra på dagarna hemma också men jag menar något som man kan gå upp och sminka sig till. Något där man kan träffa andra människor som svarar något annat tillbaka än "Neeeej mamma!" eller "Gaaaah gagahahagaga blöööö gaga prutt!"


Jag längtar efter att få komma hem och känna mig hemma igen. Jag har ju inget hem nu. Jag blir helt knäpp av de här.




Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan. Nu med ny design. --> http://ninaruthstrom.se
2011-09-05 @ 21:41:53

Hoppas det finns nån som kan höra dig och att hon gör din önskan verklig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.