Någonstans som jag kan kalla hem



Snart kanske jag får lägenhet. Jag ska på visning på en här i sigtuna snart. Jag hoppas på att den kommer vara skit fin för jag har plats 1 i kön på den så om jag vill ha den får jag den och då blir det inflyttning på min födelsedag den 1 dec!
Det skulle vara så jävla skönt att äntligen få ett hem! Ett hem som jag kan inreda hur jag vill och bestämma helt själv över. Äntligen kan jag kanske göra iordning ett rum till barnen och jag och Leo kan äntligen göra iordning en umgängesplan. Jag är så jävla pepp just nu! Skit glad!


Kommentarer

Postat av: nathalie
2011-09-23 @ 20:57:37

Har du båda grabbarna hos dig och dom är varannan helg hos sina pappor eller hur har ni nu?

Postat av: elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2011-09-24 @ 10:28:16

Just nu så bor båda barnen hos Leo eftersom att jag bor hos mamma och det är väldigt trångt där. Fast jag träffar barnen varje dag och det är oftast jag som hämtar på dagis och är med dom i Leos lägenhet tills dom somnar. När jag får egen lägenhet så får vi se hur det blir. Men antagligen så blir det 50/50 varannan vecka.

Postat av: nathalie
2011-09-24 @ 15:05:52

Okej, hoppas lägenheten dyker upp snart!!

Så Benjamin kommer va typ varannan vecka och james hos dig och varannan helg hos sin pappa el? :)

Postat av: elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2011-09-25 @ 07:06:50

Nej. Jag GISSAR på att vckorna kommer se ut ungefär såhär (eftersom inget är bestämt ännu). Jag har barnen en hel vecka från söndag till söndag, sen hämtar Leo BÅDA barnen och har dom tills på fredag då T (james pappa) kommer och hätar James och Leo har alltså kvar bennjamin över helgen. sen lämnar leo och T barnen till mig på söndagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.