Dag 01 - Presentera dig själv



Jag heter Marie Louise Ellinor Coleman, men lyssnar bara till namnet Elli.
Jag håller faktiskt på att byta mitt förnamn till Elli och alltså ta bort Ellinor.

Jag föddes och levde i 8 år i uppsala, Gottsunda. Ett riktigt äckligt ghetto som jag alldrig skulle sätta min fot i idag.

Vi flyttade till Sigtuna sommaren när jag skulle börja tredje klass för att mamma fick ett hus av min mormor. Vi flyttade alltså från ghettot till skogen/landet. Jätte mysigt tyckte mina föräldrar, hemskt tyckte jag. Att som tonåring bo ute i skogen var ingen hit. Bussarna gick nästan aldrig och det tog 20 minuter att bara gå till busshållsplatsen.

Lycklig och full 15åring

I 14 års åldern började jag hänga med ett pack punkare och jag färgade håret blått. Jag var tillsammans med en kille "O" i 4 år och sen flydde han landet och drog till Kina.

Jag ligger ner med blått hår och palestinasjal.


Jag blev sen gravid med James med en krullig kille som jag inte var tillsammans med och blev sen tillsammans med Leo.
Vi har nu skaffat en till unge, Benjamin.


Jag är en människa som hatar väldigt mycket. Jag hatar och blir arg och det går inte att diskutera med mig för att jag brusar lätt upp ocg skriker och blir förbannad. (När jag diskuterar med idioter som inte tycker som jag alltså, annars är jag nog rätt trevlig att diskutera med).

Jag har också världens ålders nojja och är rädd för att bli gammal. Jag fyller år snart, den 1 december och blir då 22 år GAMMAL!

Jag tycker att jag är lite bättre, lite smartare och lite snyggare än alla andra.



Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2010-12-09 @ 11:23:29

Man måste ju bara älska en kaxig tjej som dej :D

Postat av: sandlådemamman --> http://sandlada.blogg.se/
2011-03-09 @ 08:45:11

Haha, du verkar jävligt skön! Känner igen mig lite i alla fall från när jag var lite yngre. Nu har jag tappat skärpan och allt annat också och sunkmamma rätt och slätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.