Tyck synd om mig



Igår kom vi typ 1 timme och 40 minuter för sent till kalaset men det var lugnt, vi stannade i ca 4 timmar och sen åkte vi hemmåt. Ena av Leos bröder har sin fjärde unge på jäsning, kul. Grattis grattis och allt sånt där.
Nu är jag sjuk. Hela natten har jag mått illa och samma sak nu. Jag skulle egetligen jobba idag men nu vill jag inte det längre. Leo är ledig idag så jag tänker lassa över barnen på honom och kurera mig så att jag är pigg imorgon. Om solen tittar fram kanske jag lockar med honom på en promenad. Just nu ligger han och Benjamin och sover i vår säng, James tittar halvt på tv och jag tänkte städa undan lite. jag tänkte tvätta soffan idag men jag tror jag väntar med det tills imorgon.
Jag har också sjukt dåligt samvete också. Kommer ni ihåg när jag bekände min sjuka besatthet av mina blommor (och andras)? Jag vet inte hur men på något sätt har jag lyckats döda 3 av mina blommor. det finns ännu lite hopp för 2 av dom så de senaste 20 minutrarna har jag pysslat, gullat och tagit hand om det som finns kvar av dom.
Filmen Léon ni vet den där om en yrkesmördare som tar hand om en flicka? Han har ju en blomma som han tar hand om helt sjukt bra. Så är jag med mina blommor. 



Igår kväll stannade vi och åt på max.


Imorgon blir det förhoppningsvis öppnaförskolan om jag inte mår som idag. På tisdag ska jag börja babyrytmiken som jag skulle göra i januari egentligen men som jag hoppade av pga tidsbrist men nu ville Anna börja så jag kände mig också sugen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.