Troll och deg




En tiger.

Jag vet inte om det är såhär med alla 2åringar men James har blivit galen. an gör bus ela tiden oc lyssnar inte alls. Han kissar med flit i soffan oc skrattar, an hällde ut en burk med äppelmos i soffan igår. Idag gjorde jag trolldeg som jag tänkte att vi skulle gegga med tillsammans medans Benjamin sov men det första an gör är att kasta ivg den på golvet oc sen när jag säger till honom att plocka upp den så går han dit oc stampar oc sparkar på den istället. Degen blir ju förstörd så jag kastar den oc säger att vi inte kan leka med den längre eftersom som att han gjorde som han gjorde. Då blir han skit arg och river ner alla böcker från bokhyllan lägsta hylla.

Hoppas det blir bätttre snart. Imorgon ska vi antagligen åka till Väsbys nya lekland. Det ska tydligen vara det största i stlm, det lär ju vara fullpackat men det blir säkert kul.
Just nu åller jag på att sakta men säkert tvätta all våran tvätt, inklusive soffan. Tvättmaskinen fungerar fortfarande inte men man kan köra ett halvt program och sen sätta på den andra halvan.

Jag kan knappt andas så det blir ingen långpromenad idag utan jag ska släppa hundarna i hundgården istället. Jag måste bli frisk tills imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.