Nej inte mer sjukdom!



Nu har jag gått och blivit förkyld också, skit kul verkligen. Jag kan knappt andas och det känns som att mitt huvud håller på att explodera. Mitt upp i allt så måste jag verkligen städa här idag jag har skjutit på det en massa och bara småplockat när det egentligen behövs en riktig genomgång men att leva med en trasig tvättmaskin är inte så kul, särskillt inte när James häller ut en hel äppelmosburk i soffan. Nej då känns det inte så kul att ha en trasig tvättmaskin.
Det jag kan glädja mig åt nu är att det bara är 1,5 dagar kvar tills helgen och Leo ska vara ledig med oss och jag ska jobba en av helgdagarna och vara utan barnen en hel dag.  Vi håller också på att planera in en resa till sälen och Göteborg, jo jag vet fett äckligt att åka dit men ibland måste man göra saker man inte riktigt vill.

Nej nu ska jag ta världens ryck, pumpa Volbeat på högsta och städa klart här hemma. Sen ska jag promenera ner till stan och handla.


En fjäril.


Kommentarer

Postat av: Fanny --> http://fiijona.blogg.se/
2011-03-03 @ 17:45:25

My har ju Benjamin som andrahandsval ;)



Krya på dig! När du blir frisk kan vi väl ta en prommis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.