Mot the öppna förskolan



Efter att jag lyckats krångla på kidsen kläder så ska vi ta en tidig sväng ner till öppna förskolan. James har börjat bete sig så mycket bättre där nu och slåss och knuffas inte lika mycket så nu kan jag slappna av mer där.
Och om han gör något så kan jag med lätthet spring bort dit och göra något åt saken eftersom att Benjamin kan krypa runt själv på golvet nu och inte sitter fastklamrad på min höft. Eller nu kanske jah ljög lite för Benjamin kryper faktiskt inte. Han ålar sig runt i rummet men krypet börjar komma det märker man.

I helgen är planen att vi ska åka till Örebro på 3års kalas så jag gissar på att vi får ta en sväng och inhandla en massa nödvändigheter typ presenter år födelsedagsbarnet.


Här har ni en 4 dagar gammal bild på mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.