Leofritt hos Elli



Leo är i Sälen och jag är ensam och så fucking jävla trött att jag dör. Gurra + mupp va här igår och jag var uppe och busade tills 4 imorse vilket har resulterat i en förjävlig trötthet idag. Jag försökte ta en liten vilopaus brevid James i Soffan medans Benjamin som men då kom granntjejen och ringde på dörren och väckte hela huset så nu sitter vi här i soffan. Jag funderar på att städa lite eftersom att vi åker imorgon och vi har kattvakt hela helgen. Det kan ju vara trevligt om det ser ok ut här hemma då.

Sen borde jag tvätta tills imorrn också och packa så jag har allt gjort tills vi ska åka. Det var synd att jag inte fick besök ikväll iställer få då hade jag ju kunnat sova i bilen på väg mot Götet.
Nej förihelvete nu ska jag ta ett ryck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.