Hon får aldrig komma hem till mig



Idag har det varit ÖF med Anna och Fanny. Efter ÖF på tog vi en riktigt solig promenad till til och hem till Monica och Adrian.
Asså den där jävla Monica, hon började prata om hur stökigt hon hade hemma och hur hon aldrig haft det så stökigt någonsing och sen när jag kommer dit så ser det ut som när jag har haft en riktig storstädning.
En sån där person kan man ju verkligen aldrig bjuda hem för hon skulle ju få en chock och dö bara hon kom in i våran hall. Men Jag blev lite städinspirerad av henne iaf så nu har jag precis städat klart James rum. Jag ska föresten när jag orkar tvätta om våran soffa och lägga ner lite energi på att få bort alla fläckar. Sen blir det matförbud i den där soffan.


Sol idag!


Jag har blivit riktigt sugen på att flytta också men det är dåligt med lediga lägenheter och vi har ju en del krav. Det åste ju minst vara en 4, ligga i sigtuna och ligga på bottenvåningen.
Gud vad kul det skulle vara att flytta till en ny lägenhet och göra fint och allt.

Nu ska jag fortsätta med städningen innan jag tappar mitt städhumör


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.