Det var ju ett tag sen



Jag har inte haft så mycket att göra men jag har vilat från bloggen i en vecka endå.
Här kommer ett litet bildhagel från veckan som gått.


Middag på fridays i Söndags



Kvällsgos



Morgongos.



Lek.


Idag åker Leo till Sälen med hans boys vilket betyder att jag kommer vara hemma ensam tills på fredag då jag, ungarna, hundarna och mamma åker mot Götet. 6 timmar i minibil med 2 barn är inget jag ser fram emot men jag planerar att införskaffa en sån där portabeldvdmojjäng så att dom har något att göra i bilen.
Vi kommer hem på Söndag.
Nästa helg kanske vi åker på The voice kryssningen men vi får se hur allt går.
Snart ska jag ner till bolaget för att Gustav kanske skulle trilla  förbi ikväll på en öl eller 2.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.