Det står still



Det händer inte så mycket just nu. Dagis är stängt eftersom att det är sportlov och det har öf också.

Idag har det varit så himla fint väder ute så vi tog en promenad ner till Sigtuna och åt lunch med Maria. Vi åt på valvet (som jag hatade förut, men har börjat älska nu). Jag hoppas det blir sol hela vecka men framför allt i helgen. Leo har lovat att han ska göra något med oss men vi får väl se, det händer ju inte så ofta.

Jag har försökt städa hemma idag men jag har varit för trött och James sabbade mitt städhumör ganska hårt när han kissade i vår säng och soffan och slängde ut chips i hela sovrummet. Sen så fungerar inte våran tvättmaskin längre heller.

Nu ska jag bädda om sängen och städa sovrummet innan Benjamin somnat, Benjamin som faktiskt sov ganska bra i natt så vi kan ju hoppas på att det har vänt.
Sen tänker jag gå ut med hundarna om Leo kan komma hem någongång och sen muffla ner mig i soffan och äta tusen mackor.


Benjamin med sin gudmorsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.