Det ordnar sig



Jag har fått en ny tid idag till 8 månaderskollen på bvc för Benjamin så dit ska vi idag klockan 1.
Jag var uppe halva natten och ska städa varenda jävla sketet litet hörn av den här lägenheten.
Våren är på väg men jag vistas inte ute så mycket, det känns som att jag bara vill att dagarna ska gå. Jag är nere i en svacka nu och jag vet inte hur jag ska ta mig ur den.
Jag är så jävla trött hela tiden och blir arg för ingenting.

Den 23 så åker Leo iväg till Sälen med sina polare och lämnar mig här. Det känns också skit. Jag är så trött på att bara sitta här och att aldrig kunna åka iväg och bara ha mig själv att tänka på. För jo, jag ska också åka iväg den veckan, den 25 till götet men jag har barn och hundar med mig så det blir ju inte direkt en slappar vecka. Även om jag hade valt att följa med till Sälen så hade jag ändå blivit lämnad ensam eftersom att jag skulle få sitta med barnen på dagarna och när dom andra åker i backarna och på kvällarna när dom andra vill gå på krogen.
Jag behöver få göra något och komma iväg utan hundar och barn.
Där har vi en skillnad, för jag får dåligt samvete när jag tänker så. Herre jissanes jag vill göra något utan mina barn liksom!
Jag går ju på krogen ganska ofta visst, men då går jag ändå upp halv 7 morgonen efter och tar hand om barnen.
Jag är så jävla trött på att komma sist.


/En självisk jävel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.