A men shit jag pallar inte!!



Va fan snöar det för? Det är ju förfan vår!
Nu är James hemma och vi ska strax promenera ner till sigtuna.
Jag vill inte.

Jag håller på att gå in mina nya skor. Jag ska ha dom på lördag och jag har ju ingen lust att ha ont i fötterna hela kvällen så jag har på mig dom varje sekund jag är inomhus. Jag älskar dom.

När jag väl kommer hem sen så ska jag städa hela lägenheten, det lovar jag. Hur trött och sjuk jag än är så ska det här bli rent. Synd bara att vi inte har några damsugarpåsar.

Jag längtar verkligen tills på lördag, jag tänker låta Leo sova exakt hur länge han vill utan att klaga p nåt under hela lördagen så att han är ok med att låta mig sova lite under söndagen. Det har ju aldrig hänt att jag har tagit en sovmorgon förut, inte ens när jag festat till 6 på morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.