Furuvik



Igår var jag, mamma och barnen på furuviks djurpark/tivoli. Det var ganska kul men jobbigt. Benjamin är ju lite för liten för sånt där och ville inte sitta i vagnen.
Jag tog en massa bilder men jag har inte fört över dom så dom kommer väl sen.
Vi håller på att göra om hela vardagsrummet vilket tar sjukt mycket på krafterna. Jag är helt slut nu men ska gå tillbaka och fortsätta nu. Jag är alltså hos mamma nu.
På söndag blir det kalas för James som fyller 3 år. Det tar också på krafterna eftersom att det som vanligt bara är jag som får planera allt.
Aja nu ska jag pcka ihop ungarna och gå.
Hahha o just de. Imorgon blir det första frisörbesöket för mig på 3 år. Alltså jag har ju såklart klippt mig på 3 år men bara toppat lite. Nu ska allt hår bort. Så får vi väl se hur det blir.
De kan ju hända att jag lägger upp före och efter bild.


Kommentarer

Postat av: Erik
2011-07-28 @ 07:09:06

Men man blir ju nyfiken på vad förra inlägget handlade om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.