Äntligen är jag tillbaka



Jag har haft en del att göra så det har inte blivit så mycket tid bakom datorn. Nu ska jag strax iväg igen till Carro och dricka te. Ungarna är i sjötorp över helgen så jag är ensam hemma med hundarna. här kommer iaf en snabbis om vad vi har haft för oss under den sista tiden.


Vi har hängt på krogen, ganska mycket faktiskt..



Barnen fick sin första klippning hos frisören båda 2. Skit snygga blev dom.



Vi har badat en massa.



James har börjat intressera sig för kläder och vill alltid välja själv.



Jag har hämtat James på dagis nästan varje dag med bussen.



Tea försvann och hittades.



Vi har badat lite mer.



Vi har sminkat oss tillsammans på morgonen.



Benjamin har fyllt 1 år!



Jag har spenderat en massa tid i en bil på väg och hem ifrån danmark.



Vi har ätit indiskt på Benjamins födelsedag.



Vi drack skit goda drinkar i skåne



Vi blev fulla i skåne.



Jag har fått en ny vagn, som jag älskar.



Vi har ätit en massa mat, som jag borde fortsätta med eftersom att jag har loosat massa kilon. 46 kg ligger jag på nu.




Vi har badat i skåne.



Jag har piercat naveln i köpenhamn.



Vi har gosat i den nya hundkorgen som våran granna gav till oss i utflyttninspresent.


Nu ska jag springa iväg till carro. Nu ska jag fan bli bättre på att uppdatera bloggen också. Jag lovar ;)


Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2011-07-10 @ 10:02:42

Va mycket mysigt ni hunnit med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.