Vilken dag



Om ett tag så ska vi ut på långpromenad, jag, ungarna och Anna. Jag kan ju inte ta med mig Ronja pga av Tino och det känns ju lite jobbigt. Jag vill inte lämna Tino helt ensam hemma så Ronja får vänta med sina långpromenader tills Leo är hemma och kan ta hand om henne.
När jag kommer hem ska jag städa och baka bullar. Ringa viktigheter och skicka in massa viktiga brev. Sen hoppas jag att jag ska lyckas hitta en massa viktiga saker också tex. James och Benjamins bvc papper, mitt synundersökningspapper och kabeln till kameran.

Jag har föresten glömt allt mitt smink i örebro också! Det enda jag har hemma är ett par gamla mascaror. Jag hopas jag överlever ett tag men det blir fan svårt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.