Slapp



Jag ligger i soffan medans James står och "diskar" sina flaskor i köket. Skönt.
Detta är ett sånt där ögonblick som jag bara har ett fåtal av på dagen då man inte behlver göra någonting. Visst behövs det göras föersten jag skulle behövs plocka undan alla spagettistrån som ligger över allt i lägenheten, eller plocka undan på vardagsrums bordet och köksbordet. Men Benjamin sover och James roar sig själv och slappar. Snart kommer Leo hem med mat som jag måste laga, Benjamin kommer vakna och då ska han matas, barnen ska läggas och tas hand om, hundarna ska ut och jo, jag ska städa lite. Så just nu njuter jag av att slippe tänka.

Ikväll kanske min mamma kommer vara med på tv. Klockan 20 på svt 1 antikrundan. Wiie.
Jag tror hon har en naken porslinstant med sig.


Kommentarer

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom! --> http://domkallarmighannes.blogspot.com/
2011-01-28 @ 16:13:44

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.