Nyårslöften



Jag röker inte längre och dricker gör jag nästan aldrig heller. Leo's nyårslöfte är att äta nyttigare och börja träna, eftersom att vi bor ihop så får ju jag haka på det.
Jag har haft ganska kul idag då jag letat upp en massa nya recept på nätet och hittat en massa rätter som jag vill testa. Jag vill ha ett annat löfte och så jag hakar på Spiderchick och Ninas löften och att vårda förhållandet. En kväll i veckan ska vi stänga av tvn och umgås och en kväll i månaden ska vi skaffa barnvakt och göra något kul.

Jag ska också försöka vårda andra förhållanden bättre också. Jag ska sluta vara så lat på vän sidan och vara en lite bättre vän.

Nu ska jag fortsätta städa här hemma sen blir det bullbakning och matlagning. Innan vi åkte ifrån Örebro så drog vi igenom Leo's gamla rum i jakt på saker att ta med hem, James fick en hel påse med bilar och jag tog med en jätte stor kudde som jag ska sy ett fodral till, en smutsig nalle utan nos och ett slitet leksaks garage. Nallen har precis blivit tvättad och när jag har tid ska jag sy dit en ny nos åt honom sen ska jag måla garaget så att James har någonstans att parkera alla sina bilar.

En sovandes James


Kommentarer

Postat av: Millah --> http://millahoman.blogg.se/
2011-01-05 @ 02:55:06

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2011-01-07 @ 14:45:24

Kul att du hakar på nyårslöftet. Hitentills har vi haft en teknikfri kväll och det var ju riktigt mysigt.

Lycka till med träningen!

Men du ÄR ju redan fit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.