Nu slänger vi skiten!



Jag håller på och sorterar bland killarnas urvuxna kläder. Jag har aldrig slängt utan alltid behållit alla kläder för nästa barn och att ha kvar som minnen men nu har vi flera stora sopsäckar fulla med kläder så något måste göras.
Mamma köpte en varsin tröjja åt ungarna idag och då fick jag ett ryck att börja sortera i släng, skänk och spara högar. Jag sparar en del från första bebistiden som minne men allt annat slängs eller skänks.
Imorgon kommer Amanda hit på frukost så då tänker jag ösa över en påse kläder på henne (hon ska få en bebis i mars).

Igår var jag och mannen på bio, vi såg Narnia och den var bra. Inte underbar men helt ok alltså.
Jag tänkte tvinga iväg mannen på lite storhandling idag.

Oh just det, jag börjar få lite ångest när jag tänker på att vi ska ha dop om en vecka! Vi har fan inte lyckats planera ett skit! Det blir typ mackor pch bullar som serveras palla laga en massa mat.


En halvnaken fisunge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.