Min visningskollektion



Den har kommit nu, min första visningskollektion från företaget som jag jobbar för. Första påsen fick jag i brevlådan och resten ligger på posten och skräpar. Jag tror bestämt att jag behöver en bil för att hämta alla 10 kilospaket.
Men jag säger bara HELT FUCKING WUNDERBARA kläder! Om ni tänker mjuka, slitstarka, rörliga, färg glada kläder så har ni en fin beskrivning. Jag vill ha allt! Så jävla synd att jag inte får klä James och Benjamin i visningskollektionen, eller får får jag väl men dom ska ju hålla sig fräsha ett tag. Men som tur är så har jag ju 30% rabatt på alla kläder. Jag kan bara tänka mig att själv mysa runt i dom här kläderna det är nästan som att jag vill ha dom själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.