Lite update



Just nu är vår katt Tea hos veterinären eftersom att vi valt att kastrera henne. Hon har fått 2 kullar de senaste 2 åren och det räcker faktiskt. Jag har ingen lust med ytterligare en sommar med små kattbebisar som pissar, skiter och river sönder möblerna.

Just nu sover Barnen och det är bara såååå skönt, jag ska städa lite nu och om ett tag kommer mamma och hämtar oss för att åka till veterinären och hämta Tea.
Sen ska vi åka förbi lilla sunkaffären i brännbo och hämta ett paket till mig. Paketet kommer från O-Råsa (ni vet där jag fick fixade ungarnas julklappar ifrån) och det innehåller ett nyckelskår, en brödburk, ljuslyktor och en liten sak som man ska hänga på väggen där det står "veckans konstverk" där kan vi alltså hänga James fina teckningar.

Det händer också lite jobbsaker faktiskt. Jag fick idag svar på en jobbansökan så vi ska prata imorgon och förhoppningsvis så kanske det blir något bra av det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.