Leffe





Igår var vi på James dagis hela kvällen för att Leo malåde ett rum där. James sprang rint och ropade på "baaaaarnaaaa" (barnen) han undarade väl varför vi var ensamma på dagis.
Benjamin är jätte duktig nu han sitter helt själv utan en massa kuddar runt honom och igår började han ställa sig på alla fyra. Han ligger alltså inte bara ner och lyfter överkroppen utan han vinglar upp på knäna.
Imórgon ska han iaf tillbaka dit och jag ska faktiskt till en kurator.
Jag gick till henne när jag var gravid med James bara för att jag mådde så dåligt med allt och sen gick jag till henne en del förra året också och nu ska jag alltså dit igen.

Igår när vi kom hem så trodde jag att jag skulle dö. Vi kom in genom dörren och höll på att klä av oss och hundarna sprang runt våra ben och var glada att ha oss hemma. Leo slog igen dörren (ganska hårt) och tino sprang imellan och blev klämd. Han skrek och skrek och skrek och jag trodde han var helt mosad.
I början trodde vi att han hade fått en hjärnskakning för att han knyckte med huvudet och han blinkade en massa med vänstra ögat men han verkade inte ha ont någonstans. Jag satt och försökte ringa runt till någon öppen veterinär och då började Tino hoppa runt på golvet och leka med Ronja så allt såg bra ut och han var nog bara lite omtummlad från att ha blivit klämd.



Igår kväll när vi låg i sängen så låg jag och Leo i sängen och började prata om ett inlägg som Lady Dahmer skrev om att hon ammade i bilen.
Vi låg och pratade om hur långa tuttar man måste ha för att kunna amma i en bil med ungen fortfarande sittande i babyskyddet.
Tänk om hon visste det LD, att någonstans i sverige låg det ett par och diskuterade hennes tuttar mitt i natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.