Horröda läppar




När jag såg utmaningen på Ozenas blogg så antog jag den direkt. Att ha röda läppar en hel dag är en ganska lätt uppgift. För det första så tycker jag att det är skit snyggt (kanske dock inte till vardags) och sen så har jag nästan alltid någon form av kladd på läpparna.
Det tråkiga är att det är sjukstuga här hemma så det blir inte så många som får se min stora röda pussmun, min plan var ju att tralla ner till öppna eller nåt sånt idag. Men Benjamin har gått och blivit sjuk, han har varit vaken hela natten i princip så det känns inte som en bra dag att ta med honom ut.
Men hundarna ska ju ut idag och jag kanske tar en tripp förbi ica.


Ska man vara vampig så ska man go all in. (ursäkta röran eheheh)


Kommentarer

Postat av: OZENA --> http://ozena.blogg.se/
2011-01-31 @ 13:56:29

Jättetjusigt!

Postat av: Fanny --> http://fiijona.blogg.se/
2011-01-31 @ 14:03:12

HOT MAMA! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.