Gammalt, romantiskt gör mig glad



Jag har hittat en helt underbar hemsida som jag egentligen inte vill tipsa om för att jag vill vara egoistisk och ha den lite för mig själv men jag har redan länkat den på FB så jag kan väl lika gärna göra det här tänker jag.
Men sen funderar jag på att ta bort länken på FB istället och vara riktigt ego.
Jag gjorde det, helt ärligt så självisk är jag. Jag vill inte komma hem till folk och upptäcka att dom har samma underbara saker som jag, nej inte alls. Så jag tog bort länken.
Nu vill jag ha ett hus ännu mer så att jag kan köpa allt. Det känns onödigt att köpa sånt till lägenheten, det skulle liksom inte passa.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.