Första jobbdagen



Idag blir det väl första dagen som jag jobbar. Kläderna har inte kommit ännu men jag ska försöka boka in en massa visningar och skriva in en massa saker på mitt inlogg.

James ska till dagis idag så jag kommer iaf ha ganska bra med tid att jobba på

Jag har nyss släppt ut Tea. Hon har ju inte varit ute sen den 17/1 eftersom att vi kastrerade henne. Hon mår verkligen inte bra av att vara instängd och ärret har läkt fint så jag kände att det var ok för henne att få springa lite ute.


En ganska tjurig kisse.

Veckans planer är:

Idag:
Jobba med mitt inlogg. Handla mat och köpa en födelsedagspresent till Elina. Ringa veterinären ang att ta bort stygnen på Tea och vaccinera Tino.

Torsdag: Hämta ut mitt SATSkort. Storhandla.

Fredag: Umgås med Anna + kids. Leo åker till örebro.

Lördag: Barnkalas, Annas Elina fyller 2 år.

Söndag: James ska vara hos sin pappa under dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.