Fanny



Hej Fanny



När jag började på mammagruppen med Benjamin så trodde jag att den skulle likna den som jag gick med James, alltså en massa 30+iga moral morsor. Visst fanns det 1 eller 2 stjärnor i den gruppen också men blah.
När jag satte mig i väntrummet för att vänta på att Monica skulle släppa in oss till mamigruppen så såg jag Fanny, denna helt sjukt snygga människa. Jag kände igen henne, hennes pojkväns föräldrar bodde grannar med oss så jag hade sett henne klunsa runt med en kolosal jätte mage på sommaren.
Det tog ett par träffar på mamigruppen för att jag skulle komma på var jag egentligen kände igen henne från.
570! Varje dag när jag åkte till skolan i väsby så förväntade jag mig henne på bussen men det hände bara ibland och jag och min dåvarande kille hade alltid en massa disskusioner om hur grymt snygg hon var. Fanny ser ut som en liten katt.
Så nu vet du det, jag har pratat om dig typ 100 000 gånger på bussen när jag var typ 16. Jag tror du gick på i tingvalla va?
Jag är så glad att du jag och Evelina typ "fann" varandra på mamigroup.
Puss


Kommentarer

Postat av: Fanny
2011-01-27 @ 18:18:20

Men åh!! Gulledu!! PUSS PUSS PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.