En dag hos Anna



Vi har spenderat hela dagen hemma hos Anna. James har lekt med Elina och vi har suttit och pratat och ätit semlor.
Nu behövs det verkligen städas här hemma, helst innan Leo kommer hem så jag ska köra värsta rycket.
Imorgon skulle jag egentligen till den första babyrytmiken men jag bestämde mig idag för att inte gå. Jag känner att jag behöver mina tisdagar till vila. James är bara på dagis 2 dagar och jag behöver verkligen dom dagarna.
Lite synd kanske men jag känner mig helt slutkörd så då får jag komma i första hand.
Imorgon ska jag iställer boka en vetrinärtid till Tino, han måste ju vaccineras och jag har helt totalt glömt bort det. Sen ska jag också passa på att boka in en tid för Tea att ta bort stygnen. Jag hoppas på en tid nästa måndag. Fan vad skönt att börja ha henne utomhus igen!

Nu städa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.