Bråk om snö



Dagen började med ett besök på bvc för sexmånaderskollen. Benjamin var perfekt förutom att han hade tappat lite i vikt.
Precis efter bvc så tog jag och Fanny en promenad. Det har snöat i natt och dom har bara skottat vägarna så det var ett helvete att ta sig fram men sista biten va ändå värst. Där är snön från vägen uppskottad på trottoaren så det är nästan omöjligt att ta sig fram. Den är uppförsbacke den bitan också och jag efter ett litet tag gav jag upp. Jag ringde till Leo och berättade att jag inte kunde komma någonstans och Benjamin var trött på vagnen och grinade.
Leo sa typ Jaha....
Han erbjöd sig inte direkt att komma och hjälpa mig och jag tycker inte att jag ska behöva be om hjälp. Jag kämpade genom snön och den fick jag köra vagnen nere på vägen bland alla bilar sista biten. Då rigde jag Leo och var skit förbannad över att han inte hade erbjudit sig att hjälpa mig.

Nu är jag helt slut, jag är så trött att jag mår illa. Jag hoppas att båda barnen sover samtidigt vid lunch så att jag kan få sova också.

Fina familjen minus en, på julafton.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.