Billigt på sats



Att börja träna på sats har jag alltid varit sugen på men mest känt att det är sjukt dyrt men lite sådär helt plötsligt så kom jag på att jag är studerande så det blir så mycket billigare för mig + att HH betalar den mesta av den avgiften just för att dom vill att man ska vara aktiv.
Nu ska jag fixa ett medlemskap och börja träna. Jag vill inte gå ner i vikt men jag vill bli starkade och förbättra vissa delar av kroppen.
Skit kul, jag är pepp.
Nu ska jag göra mig iordning och sen promenera till min mamma och våldgästa henne lite... Kanske sova lite också.



Jag bjuder på några bilder från Idas kamera på Valentino och hennes lilla chihuahua.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.