Åh vad jag vill ha hus



Min största önskan nu är att ha hus. Ett riktigt stort hus med en fet tomt.
Jag längtar som fan efter hus och jag älskar att sitta på hemnet och titta efter fina hus. Det lär säkert dröjja innan vi skaffar hus men det är kul att sitta och titta och planera hus man vill ha det.
Nu sitter jag och tittar på hus igen och jag tittar på de riktigt dyra bara för att få inredningsideér. När jag är klar med mitt husdreggel så ska jag plocka undan här hemma och kanske köra en tvätt sen hoppas jag att min man kan komma hem för han har lovat mig en långpromenad ikväll.

James och Tino på julafton.


Kommentarer

Postat av: Fanny
2011-01-06 @ 08:35:35

gulli´James o gulli´Valle :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.