Vad vi hunnit med.



Trots sjukdom och gnäll så har vi hunnit med en del saker.


Lekt i snön




Sminkat oss



Somnat på golvet



Lekt på golvet



Klättrat på bilar



Klättrat på hundar



Vi har varit charmiga








Vi har lekt på Barnens Djungel



Vi har ätit jätte god mat men världens godaste kalla sås



och sist men inte minst, Vårat akvarium sprack så jag var tvungen att måla om bänken som det stod på.

Före



Efter


Idag är det alla hjärtans dag och jag hade planerat en massa saker men att vara ute och få alla de här sakerna fixade i det här kalla vädret känns sådär. Kvällen blir nog bra ändå.
Vi har precis varit nere på Öppna men Fanny och Anna.
Nu ska jag städa hemma som vanligt och hoppas på att jag hinner trycka in en till träff med Anna idag men det ser mörkt ut, jag har verkligen en massa att göra.



Kommentarer

Postat av: Nina R --> http://ninaruthstrom.se
2011-02-14 @ 14:11:37

Oj va mkt ni hunnit med. Och söta har ni varit hela tiden också. Kram

Postat av: Veronica --> http://vonnaponna.blogg.se/
2011-02-15 @ 06:11:57

Sv; Haha klart han är det, jag tycker ju det. =P Men menade att alla kanske inte tycker det =P



Tack detsamma =)

Postat av: Anonym
2011-02-20 @ 03:30:53

Vore smart att ite lägg aut bilder på barn utan kläder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.