Tyg och dagis drömmar





Åh jag vill ha en massa tyger nu! Och en sy docka. Nu har jag haft min symaskin sen december och den är fortfarande aldrig använd av den enkla anledningen att jag inte har några tyger.
På min önskelista står nu tyger och en sydocka, skit i att det varken är julafton eller min födelsedag, jag vill ha.

Jag har också idag kontaktat ett dagis i Brännbo som heter karusellen. Jag har praktiserat på det dagiset för länge sen och då tyckte jag att det sög och sen har jag hört en massa dåligt om det men nu börjar ja bara höra fina, bra saker om det och jag har läst om det på hemsidan och det ser fint ut.
Dom sa att jag skulle ringa tillbaka i eftermiddag och boka in en tid som jag skulle kunna komma och hälsa på, titta och fråga en massa saker.
Om båda barnen började där så skulle det inte vara några problem med lämning och hämtning eftersom att det bara tar en kvart att gå dit.
De här senaste 2 veckorna har ju tex James varit hemma från dagis bara för att leo inte kunnat köra och det tar 45 minuter med buss dit för mig. Det skulle vara så skönt att kunna lämna av James på dagis på morgon promenaden och hämta honom på eftermiddags promenaden.


Nu ska jag plocka lite här hemma sen ska vi gå ut och posta lite brev och leka en stund på lekplatsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.