Semestern är planerad



Jag har redan planerat vår semester för i sommar. Lite tidigt kanske jo jag vet men vad gör man inte för att vara ute i god tid. Våren brukar svischa förbi så fort.
Förra sommaren så åkte vi ju ut på en kort husvagnssemester med Leos mammas gamla 70-tals-husvagn.

Bilder från ölandssemestern med världens äldsta husvagn.

Ser ni att Benjamin har samma sparkdräkt på sig som James på bilden i inlägget innan?









Det var faktiskt lite mysigt men om vi hade haft en annan husvagn lite mer från 2000-talet så kan jag tänka mig att det skulle ha varit ännu bättre.
Så nu har jag ägnat rätt mycket tid åt att kolla på husvagnar och uthyrningsställen för nu tänkte jag köra på samma sak i sommar också fast lite mer lyx. Jag hoppas också att vi är ute längre än 5 dagar.

Jag skulle inte ha något emot att bo i en sån här i sommar.


Bilderna kommer från Kabe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.