Så jävla trött på det här



Nu har jag kommit på anledningen varför det är så jävla svårt att hålla städat här hemma. Det finns liksom inga förvaringsgrejjer. Benjamin har tex inget rum och all skit ligger överallt. Vi har också en massa jävla skit som tar en helvetes massa plats.
Om jag inte har helt fel så står "grovsoporcotainern" här någonstans i området vilket betyder att jag ikväll kommer springa som en tok och kasta skit.
Jag har bett Leo om att ta hit sitt släp så att vi kan bli av med allt skit men det har inte hänt så jag får ta saken i egna händer. Vi har också bestämt oss för att göra oss av med vårat soffbord och köpa ett nytt, kasta vårat matbord och köpa ett litet till köket och ett större och ha i vardagsrummet, göra oss av med bäddsoffan.

Nu skiter jag i vad Leo säger om  att Benjamin ska få ett eget rum. Det är jag som går runt här hemma 24/7 så jag borde väl ha mest koll på vad som behövs? Nu ska allt ur förrådet ut och så ska jag göra fint där inne så att Benjamin får ett eget rum. Han kommer troligtvis att sova med oss ett tag till för jag kommer nog inte palla springa fram och tillbaka i lägenheten på nätterna men fan vad skönt att slippa Benjamins kläder i vardagsrummet och hans leksaker som tar upp all plats i James rum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.