Returvara?



Jag är så jävla trött på Benjamin. Jag antar att han är inne i någon växtvecka eller nåt för han bara skriker hela tiden. Han vaknar runt 12 på natten och gråter tills 5 på morgonen med undantag för när man matar honom. Ca 4-5 borkar äter han per natt, helt sjukt. Jag är så trött att jag inte kan tänka klart.

Idag håller jag på att måla om våra matstolar, dom blir vita. Jag är ju i princip helt kameralös så vi får se om jag pallar slänga upp någon mobilbild.
I fredags drog jag ut på krogen. Det var en kul kväll förrutom att jag träffade mitt ex M. Han var precis som förr, jobbig och läskig.
I lördags åkte vi in till stan för qatt prova brudklänning men allt blev misslyckat men jag kom hem med en del andra kläder.


Kommentarer

Postat av: fanny --> http://fiijona.blogg.se/
2011-02-28 @ 12:48:02

Postat av: fanny --> http://fiijona.blogg.se/
2011-02-28 @ 12:49:03

oj! råkade trycka iväg utan att skriva ngt!



vad jobbigt det låter. Har han kommit in i fel rytm? Jag skulle nog inte ge honom mat på natten om jag var du.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.