En dag på ÖF



Vi var på öppna idag igen, det var mycket mer barn än i måndags men det gick bra och James blev inte så stressad som han brukar bli av många barn.
Benjamin blev lite gnällig när vi kom hem Men jag tror att han bara är trött. Jag ska verkligen städa nu hela dagen. Jag ska städa varje litet hörn av lägenheten på jakt efter postnyckeln och mitt bankkort. Jag ska gå igenom varenda centimeter av den här lägenheten. Jag ska börja med bokhyllan, ta ner alla böker och torka av alla hyllplan och sen ska jag sätta böckerna i storleksordning precis som Leo vill ha dom :p

Leos lilla BFF kommer hit idag så jag tänker lämna killarna ensamma och gå ut en stund  ikväll.





James och Elina på öppna idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.