Dagiskoll



Dagiset jag kollade på idag var jätte fint. Det verkar skit bra och jag hoppas vi får 2 platser där tills hösten.
Tänk att jag kanske får se James och Benjamin gå luciatåg nästa vinter, det får man inte på deras nuvarande dagis.
Personalen verkade gullig och barnen verkade ha kul.
Nu sover Benjamin, stackars unge är ju jätte trött han har varit igång hela dagen men nu när vi hämtat James från dagis så kan han äntligen få sova ostört. James har fått 2 nya filmer idag också, Flykten från hönsgården (tror jag den heter) och en till Nalle Puh film. Han avgudar ju den där Nallen och sitter och småhoppar i soffan i väntan på att Benjamin ska vakna så att han får kolla på den.
Nu ska jag städa igår vände jag upp och ner på lägenheten i jakt efter min plånbok så det ser ut som att en elefant har sprungit lös här inne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.