Dagens planer



Vi har precis vaknat och jag ska fortsätta med det jag jorde igår. Eftersom att allt är utrivet ur förrådet så ser det ut som ett helvete här.
Klockan 3 ska vi vara nere på vårdcentralen och kolla om Benjamin mår bättre, hoppas vi slipper vänta så länge.
Sen hoppas jag att det kommer en person och hämtar vår bäddsoffa. Bäddsoffan i förrådet är liksom den enda saken som är för stor för att jag ska kunna göra mig av med den själv.
Sen ska jag be gubben ta hem lite spackel till mig så att jag kan spackla.
Det kommer nog bli skit bra, Leo är dock inte så jätte på idén om att Benjamin ska sova i ett förråd.

Så här ser ena delen av förrådet ut nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.