Bröllops planer



Sommaren 2012 ska vi gifta oss. Vi har bara lite över ett år att planera det på och tiden rinner bara iväg.
Imorgon ska jag ringa runt till lite lokaler och be om att få komma och titta. Sen ska jag ringa olika stall också.

Imorgon bli det ÖF på morgonen och sen ska jag hem och ringa runt. Förhoppningsvis så hinner jag förbi banken imorgon eftersom att jag tappat bort mitt bankomatkort.

På tisdag ska jag till ett dagis i Brännbo och hälsa på och se om det är något för oss.


Nu har James och hundarna åkt iväg med min mamma så jag är ensam med Benjamin eftersom att Leo står på mässan idag igen. Jag ska äta lunch nu och sen passa på att städa innan James kommer hem igen. Då hoppas jag att jag mår bättre för just nu känner jag mig riktigt dålig, typ illamående och hängig.
Benjamin har varit grinig också men efter att han åt 3 burkar mat så blev han på bättre humör. Få se om mat ändrar mitt humör också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.