Bollen är i rullning



Jag har börjat städa ur förrådet åch jag måste bara säga Åh shit vad skänt det är att kasta saker!
Att bestämma sig för att kasta saker är svårt eftersom att man alltid tänker "kanske kommer vi använda den där" men det händer ju aldrig så då kan man lika gärna göra sig av med skiten och köpa en ny om man verkligen skulle behöva en någon dag.

Sakerna bara flyger ur förrådet och en del har jag nu lovat att ge bort till folk mot att dom komer och hämtar skiten så nu hoppas jag bara att grejjorna försvinner snabbt. När allt är borta så ska jag spackla och måla och sen kan Benjamin flytta in. Det enda negativa med det där rummet är att det inte finns något fönster men annars så är det som vilket rum som helst med snetak.

Nu ska jag lägga James och sen fortsätta med städning och röjjning.

Jo, jag körde på rött läppstift idag också. Är man cool så är man liksom.

Minus med dagen: Leo kommer bli sur när han ser att jag startat ännu ett "projekt".
Plus med dagen: James sket för the first time på pottan idag (som åkte fram pga av röjjningen i förrådet)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.