6:e dagens bild: En bild på du och en vän du inte varit med på länge




Hanna
Alltså de vänner som jag inte varit med på länge räknar jag egentligen inte som mina vänner längre. Det finns liksom en anledning till att vi inte ses längre.
Den enda vännen jag kan tänka på som fortfarande är min vän men som jag nästan aldrig träffar är Hanna.
Det var jag och Hanna förut, varje dag, varje sekund under flera år men sen gled vi isär. Vi bor i samma stad bara några minuter ifrån varandra men springer aldrig på varandra och vi hörs nästan aldrig heller.
Just nu tror jag att hon är i Indien eller nåt. Jag kan sakna tiden vi hade men jag saknar henne inte så mycket nu. Hon finns ju liksom inte i mitt liv på det sättet längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.