Tredje barnlösa dagen



Barnen åkte iväg på husvagns semester med Leo i lördags och jag grinade skit mycket. Vilket kanske inte var så bra eftersom att James också började grina då.
I lördags kväll gick vi på bio och såg bridesmaids. Den va skit rolig. Höll på att kissa på mig när hon försökte på polisens uppmärksamhet.
Tyckte också om att det inte var några stelopererade botoxbrudar med i filmen utan vanliga människor.
Söndagen spenderades hos mamma som jag hjälpte. Vi flyttade på allt i hennes lägenhet eftersom att dom ska byta fönster i alla rum.
Igår var jag med min pappa inne i stan. Vi shoppade och jag skämdes ihjäl över hans bonnighet. Han är en persom som inte fattar att man ska stå till höger i rulltrappan så att folk kan springa förbi och han kan lätt ställa sig och peka på folk han ser på gatan och typ skrika "Kolla där en man i klänning! Han kan ju inte va riktig i huvve!"
Men jag kom iaf hem med ett par nya uggle örhängen, en top och ett par nya jeans. Tydligen var jag den första i Sverige som köpte sånna jeans så skönt att veta att alla som köper sånna nu bara är Elli-wannabes.
På kvällen följde jag med Johan och kollade på fotboll. Skit kul, verkligen.

Idag skulle jag till Sollentuna för att snacka lite skola med en tant men hon var sjuk. Jag ska lägga ner rätt mycket tid på Tino istället eftersom att han är helt knäpp. Han kommer på inkallning när man är ute på promenad men om vi är hemma och han smiter ut så är det hopplöst att få tag på honom. Det går inte ens att locka med köttbullar liksom. Han vill verkligen inte komma in. Jag sitter hos mamma nu men ska släppa hundarna i hundgården en stund.
Sen ska jag spendera dagen med att städa och rensa avlopp och sånt där skojigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.