Snart blir bloggen 100 gr roligare



Min kamera är tillbaka. Antar jag har fått en paketavi som det ite står avsändare på så antar att det är den. Gud vad skönt det ska bli.

Imorgon ska ungarna till dagis har jag bestämt. Så länge dom inte är jätte sjuka. Sen ska Anna (gudmor) följa med och hämta på dagis. Förhoppningsvis så har jag en kamera då, imorgon alltså.

Jag har också beställt namnlappar till barnen idag så att jag kan märka kläder, väskor, matlådor m.m.

Just nu håller jag på att städa och sen ska jag sätta igång med maten. Fläskfilée med potatisgratäng blir det, mumma..

Jag har ett annat paket som ligger och väntar på mig på ett annar ställe också. Fast det vet jag vad det inneåller, nämligen kläder till barnen. Hösten kom ju väldigt snabbt så det behövs en del nya grejjer. Benjamin måste ha gummistövlar också och regnkläder.
Ungarna älskade föresten sina nya väskor. James valde ugglan och Benjamin fick humlan. Bilder kommer snart va.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.