Ensam är stark



Det är väl lika bra att jag skriver vad som hänt här eftersom att alla ändå vet.



Jag och Leo är inte tillsammans längre.



Det känns mest jobbigt för barnens skull men allt sånt löser sig. 
Jag försöker hitta någonstans att bo vilket är svårt och idag packar jag ihop alla mina saker ifrån lägenheten. 
Jag sover hos mamma tills vidare och barnen bor hos Leo.
Därför är det viktigt för mig att hitta boende snabbt. Så att barnen kan vara hos mig mer.

Jag vet inte hur James kommer reagera när han verkligen fattar att det är slut. Det känns väl mest jobbigt.



Kommentarer

Postat av: E
2011-08-24 @ 07:08:54

Ajfan, det var jobbigt. Vilken sorts boende letar du, hyresrätt, bostadsrätt?

Postat av: Rackarmorsan --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2011-08-24 @ 12:06:56

Jag letar efter hyresrätt.

Postat av: E
2011-08-24 @ 17:24:36

Ah, och de är ju inte helt lätta att få tag i däromkring antar jag? Jag blir imponerad faktiskt, jag hade nog brutit ihop om de varit jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.