En helt ny vändning



I natt tog mitt liv en helt ny vändning. Jag vill inte berätta vad som hänt men det är ganska storl och ledsamt.
Jag tänker iaf göra det bästa av situationen och göra mitt bästa för att alla ska må bra.

Jag har inte fått min kamera ännu så det är fortfarande ganska tråkigt att blogga utan bilder. Jag ska gå ner till sigtuna lite senare och hämta ut ett paket till barnen. Det är nya ryggsäckar från Jollyroom. Dom är jätte fina och söta.

I helgen är det pappa helg för James och nästa vecka kommer båda barnen åka iväg på husvagnssemester med Leo i 1 1/2 vecka! Jag kommer dö här hemma.
James kan man ju prata med på telefon men Benjamin är så liten. De känns som att han kommer glömma bort mig. Men jag kommer ägna den tiden dom är borta till ganska viktiga saker så tiden kanske går fort.
Jag ammar ju fortfarande Benjamin men efter den veckan så är det ju slut på det.

Nu ska jag städa och plocka lite. 


Kommentarer

Postat av: E
2011-08-19 @ 17:28:35

Men nu får du börja hinta lite? Mystiken tätnar lite väl mycket nu tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.