Elli <3 skägg



Igår var vi på Venngarn och tittade på motorcyklar men vi om dit lite väl sent. De fanns inte så många kvar så kommer nog åka dit tidigare om de blir någon mer gång i år.








Vi stannade till på en loppis och köpte en del saker till barnen och en candelaber till mig.
Idag har jag spenderat förmiddagen med Johan som har rakat bort sitt fina skägg!! Så nu ser han ut som 12 år. Jag tycker killar ska ha skägg.



Nu ska jag städa upp här. I helgen åker Leo iväg med båda barnen och jag blir barnfri i över en vecka.


Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2011-08-30 @ 08:46:22

Jag gillar oxå skägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.