Dagen hittills i bilder




Det känns som att några spindlar har jobbat ganska hårt över natten. Såhär såg våran buske ut när jag skulle ta barnen till dagis.



Efter att jag lämnat barnen så drog jag till Amandas eget café "smörgås verkstan" och hälsade på.



Jag åt en kyckling/curry macka och hälsade på Amandas dotter Chilli som har blivit jätte stor sen sist jag såg henne.



Sen körde Amanda mig för att hämta Benjamin på dagis och Chilli var glad och nöjd...



De va inte Benjamin. Han gallskrek hela vägen hem.


Nu sover iaf Ben och jag ska plocka och städa lite och kanske packa lite mer saker. När Benjamin har vaknat så ska jag ta en promenad och hämta upp ett paket med kläder till barnen och handla lite mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.