Vårgarderob



Nu är det hög tid för båda killarna att förnya sina garderober så jag har klickat hem en del från hm som förhoppningsvis snart dimper ner i brevlådan.
Det blev en massa fina pikétröjjor, koftor och jeans. Benjamin har jo storlek 80 men kan ha storlek 86 så jag beställde bara i 86 och James har ju 92. Bara en storlek som skiljer killarna åt.
Jag klickade även hem ett par badbrallor till James, eller badshorts kanske jag borde skriva eftersom att jag valde det istället för små tajta speedos. Benjamin ska också få ett par men där behövs det ju något tajs som håller inne kommande rumpkluttar m.m.  




Jag klickade även hem lite till mig själv, jag kände mig nästan tvungen när det var så mycket reor.





James är hos sin pappa nu, Benjamin sover och Leo är på jobbet så man tycker kanske att jag borde passa på att sova men icke. Det går inte när det springer grannungar här var femte minut och ringer på dörren föör de minsta sakerna man kan tänka sig. En av ungarna som ringde på nyss gjorde det för  att berätta att hon hade ramlat, hon var inte ledsen eller skadad på nåt sätt hon skulle bara berätta det. Jag försöker hålla masken men det är inte så lätt när man hör hur Benjamin börjar vakna av allt ringande och hundskall.
Nu står iaf städning på schemat och sen blir det nog en promenad.

Igår var jag föersten ute och sprang med Carro. Vi skulle ta hela vibyrundan och det gick ganska bra. Jag tänke köra samma sak ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.